Piso Obra nueva Entre reus i cambrils en Reus. Piso en venta


Piso de obra nueva en Reus (Tarragona)

desde 99.900 € calcular hipoteca
16.621.961 pts.
  • desde 37 m2
  • 1 habitación
  • 1 baño
  • Zona Entre Reus i Cambrils
Este inmueble pertenece a una
Promoción de Obra nueva Nova Vila Vinyols i els Arcs
última modificación 17/06/2009
Código del anuncio 548000702025

Destacado: Obra nueva

Pis d´obra nova de 37m2 amb una habitació, bany complert, cuina oberta i menjador amb balcó. A tan sols 4 km de les platges de Cambrils, i a 6 km de la ciutat de Reus (aeroport i futura estació de l´AVE), trobem la promoción Nova Vila Vinyols i els Arcs.
Un projecte residencial situat en ple centre del poble de Vinyols i els Arcs, dins d´una cuidada urbanització amb amplis espais ajardinats.
A Nova Vila Vinyols i els Arcs podrà escollir entre cases unifamiliars amb jardí privat i pàrquing per a tres vehícles, habitatges de 2, 3, 4 dormitoris amb àmplies terrasses; i dúplexs amb lluminosos estudis, terrasses i solàrium. Tots els habitatges amb acabats de gran qualitat i amb climatització, rodejats d´una zona verda privada amb piscina.

Nova Vila Vinyols i els Arcs. Aquí trobarà un lloc tranquil on gaudir de la llum del Mediterrani tots els dies de l´any.


Distribución
Superfície 37 m2
Sup.Terraza 2 m2
Sup.Salón 22 m2
Núm.Habitaciones 1
Núm.Baños 1
Lavadero
Características Generales
Aire Acondicionado
Calefacción
Plaza parking
Equipamiento comunitario
Ascensor
Piscina Comunitaria
Zonas ajardinadas


Fotos inmueble tamaño fotografias



Este inmueble pertenece a una
Promoción de Obra nueva Nova Vila Vinyols i els Arcs
Fotos promoción (8)


Ver todas las fotografías en la ficha de la Promoción(8)
 
Contactar con el anunciante
referencia anunciante habitaclia/Novavila
Aviso Legal
¿Hay algún error?
recibe alertas en tu emailenterate de los nuevos anuncios similares a este
Compartir anuncio en:        
Publicidad:


Ahora estás en habitaclia.com > Tarragona > Filtro > Pisos Reus > Piso en Reus. Obra nueva Entre reus i cambrils
habitaclia