¡Valoración Guardada!
Sólo lo verás tú
¡Comentario guardado!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tu
510.000 € Avísame si baja

Casa una joia en una zona immillorable amb piscina comunitària en Castellolí

  • 298 m2
  • 4 hab.
  • 2 baños
  • 1.711 €/m2

UNA JOIA EN UNA ZONA IMMILLORABLE AMB PISCINA COMUNITÀRIA

RA1486 CASA EN EXCLUSIVA DE ROGER ALBERT ESTATE - GRAN PARCEL.LA - ACABATS DE LUXE - MÀXIM DISSENY - 5 HABITACIONS (UNA D'ESTUDI) - 2 BANYS - GRAN GARATGE - PISCINA COMUNITÀRIA

Integrada dins ROGER ALBERT ESSÈNCIA, aquesta llar representa l’equilibri entre ubicació, qualitat i emoció. Propietats que no només es venen, es viuen.

Imagina’t despertar amb la llum entrant suau per la finestra i, al fons, la silueta de la muntanya saludant el dia. Baixes descalç, la casa respira calma, obres la porta del menjador i l’aire del jardí entra com si també formés part de l’arquitectura.
Això no és només viure. És viure bé.
En una parcel.la espectacular, privacitat real i una sensació d’espai que no s’explica… es sent.
Aquesta és una casa de somni. I és un luxe tenir-la a la venda. Una propietat a quatre vents, de màxim disseny, que entra a Roger Albert Essència com el que és: una peça amb identitat pròpia. Entre la força de la pedra i l’avantguarda més elegant.

PLANTA BAIXA – ON PASSA LA VIDA

Sala d'estar/Menjar impressionant amb sortida a porxo i gran jardí.
Cuina molt gran amb sortida directa a porxo i al jardí.
Bany.
Habitació despatx.
Jardí espectacular.

PLANTA INTERMÈDIA – L’ESPAI QUE DIFERENCIA.

Un replà obert que es converteix en estudi, oficina o racó creatiu.

PLANTA SUPERIOR – EL PRIVILEGI

Habitació principal amb armari encastat.
Habitació amb armari encastat.
Bany.
Habitació.
I quan baixes…
Un garatge molt gran que suma practicitat a una casa que no només es compra… sinó que convida a viure-hi des del primer moment.

I la joia de la corona, una zona exterior impressionant, que no és només jardí: és l’escenari dels teus estius perfectes. Un espai per gaudir, per fer festes, per rebre amics, per veure els nens jugar i fer barbacoes que es recorden.

Aquesta casa està situada a Castellolí, un poble de la província de Barcelona, amb la muntanya de Montserrat als seus peus, envoltat de natura i calidesa, però amb la ciutat a prop per no renunciar a res.

Casa a quatre vents.
Distribució espectacular.
Màxim disseny.
Però sobretot…
És d’aquelles cases que, quan hi entres, ja no vols marxar, que et fan imaginar la teva vida abans d’acabar la visita.

Nosaltres no pengem anuncis. Presentem propietats que marquen diferència.
I aquesta… és una d’aquelles que no es repeteixen.
Contacta amb nosaltres i reserva la teva visita.

última modificación

Distribución

  • 4 habitaciones
  • Superficie 298 m2
  • 2 Baños

Características generales

  • Plaza parking
  • Año construcción 2005
  • Certificado energético :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anuncio: 44943000000454

Ubicación

Navega por el mapa haciendo clic sobre él
510.000 € Precio del anuncio
1.723 €/m2€/m2 comarca
1.711 €/m2€/m2 del anuncio
1% más barato que la media*
Ver evolución €/m2 en Castellolí
¿Te avisamos cuando tengamos un anuncio como este? Crea tu alerta y nosotros te avisaremos por correo electrónico cuando hayan anuncios nuevos o que sean modificados
 

Contactar ROGER ALBERT Real Estate

Referencia del anuncio habitaclia/RA1486:

Verás el teléfono después de enviar tu contacto al anunciante para que te pueda atender.
Verás el teléfono después de contactar
Enviando...