¡Valoración Guardada!
Sólo lo verás tú
¡Comentario guardado!
Añade tu valoración y/o un comentario para este anuncio. Sólo lo verás tu
360.000 € Avísame si baja

Dúplex en Selva del Camp (La)

  • 133 m2
  • 4 hab.
  • 3 baños
  • 2.707 €/m2

Descobreix aquest espectacular àtic dúplex d’obra nova en construcció a la Selva del Camp, una oportunitat única per viure amb espai, confort i eficiència energètica en una ubicació privilegiada. Situat a només 10 minuts de Reus i 15 minuts de Tarragona, combina la tranquil·litat d’un entorn residencial amb la proximitat a tots els serveis i connexions.

L’habitatge forma part d’un edifici modern amb piscina comunitària i zona enjardinada, pensat per gaudir del dia a dia amb comoditat i qualitat de vida.

Aquest impressionant àtic dúplex de 133 m² destaca per la seva amplitud i distribució funcional. Disposa de 4 habitacions i 3 banys, ideals per a famílies o per a qui busca espais versàtils per treballar o gaudir del temps lliure.

A la primera planta trobaràs una magnífica terrassa de 30 m², perfecta per esmorzars a l’aire lliure o sopars amb amics. A la planta superior, el gran protagonista és un espectacular solàrium privat de 80 m², un espai únic per relaxar-te, prendre el sol o crear la teva pròpia zona chill-out amb vistes obertes.

La promoció es construeix amb materials d’alta qualitat, cuidant cada detall per garantir confort, durabilitat i disseny contemporani. L’habitatge compta amb qualificació energètica A i sistema d’aerotèrmia, que assegura una gran eficiència energètica i un important estalvi en el consum.

A més, hi ha opció de places d’aparcament i traster, aportant un plus de comoditat i espai d’emmagatzematge.

Un habitatge exclusiu, lluminós i sostenible, pensat per gaudir de cada espai. Una nova manera de viure a la Selva del Camp.

Demana informació sense compromís! [IW]

última modificación

Distribución

  • 4 habitaciones
  • Superficie 133 m2
  • 3 Baños

Características generales

  • Planta número 2
  • Certificado energético :
    Consumo:
    G
    999 kW h m2 / año
    Emisiones:
    G
    999 kg CO2 m2 / año
Anuncio: 33245000000421

Ubicación

Navega por el mapa haciendo clic sobre él
360.000 € Precio del anuncio
2.202 €/m2€/m2 comarca
2.707 €/m2€/m2 del anuncio
Ver evolución €/m2 en Selva del Camp (La)
¿Te avisamos cuando tengamos un anuncio como este? Crea tu alerta y nosotros te avisaremos por correo electrónico cuando hayan anuncios nuevos o que sean modificados
 

Contactar SELVA FINQUES

Referencia del anuncio habitaclia/Hort Planter DuplexE:

Verás el teléfono después de enviar tu contacto al anunciante para que te pueda atender.
Verás el teléfono después de contactar
Enviando...