Favorito y comentario
Alquiler local comercial en Centre-Eixample-Can Llobet Barberà del Vallès
Características principales
- 708 m2
- 7,68 €/m2
Información detallada
REF.: 170
Local comercial con excelente imagen corporativa, ubicado en el nuevo polígono Parc del Molí.
Su situación estratégica lo hace ideal para cualquier actividad comercial ya que dispone de un flujo continuo de clientes por las empresas que allí se ubican: gimnasio, supermercado, hotel, concesionarios de vehículos.
El local dispone de una superfície de 708 m2 distribuidos de la siguiente manera: 380 m2 en planta baja y 328 m2 en planta altillo.
Dicho inmueble dispone de dos accesos con puertas acristaladas y de escaparate de 14 metros en zona comercial y de 10 metros a calle Marie Curie.
Muy bien comunicada por N-150, C-58 y AP-7 y transporte público.
____________________________________________________________________________________________________________
Local comercial amb excel·lent imatge corporativa, ubicat al nou polígon Parc de Molí.
La seva situació estratègica el fa ideal per a qualsevol activitat comercial ja que disposa d´un flux continu de clients per les empreses que s´hi ubiquen: gimnàs, supermercat, hotel, concessionaris de vehicles.
El local disposa d´una superfície de 708 m2 distribuïts de la següent manera: 380 m2 en planta baixa i 328 m2 a la planta altell.
Aquest immoble disposa de dos accessos amb portes de vidre i d´aparador de 14 metres en zona comercial i de 10 metres a carrer Marie Curie.
Molt ben comunicada per la N-150, C-58 i AP-7 i transport públic.
Última modificación
Distribución
- Superficie 708 m2
Características generales
- Sin amueblar
- Sin aire acondicionado
- Año construcción 1978