Favorito y comentario
Apartamento pis amb pàrquing a sant narcís en Sant Narcis Girona
Características principales
- 107 m2
- 3 hab.
- 1 baño
- 2.617 €/m2
Información detallada
PIS AMB PÀRQUING A SANT NARCÍS
Presentem oportunitat excepcional a zona de Sant Narcís, a 2 minuts del Corte Inglès. Pis de 3 habitacions (totes elles dobles), un bany complet amb mampara, dutxa, lavabo i bidet, sala menjador espaiós amb sortida a balcó, cuina independent totalment equipada (vitro, forn, microones) amb espai per a rentador i plaça de pàrquing al mateix edifici.
El pis es troba en perfecte estat, amb acabats exteriors d'alumini i climalit, terres de gres, acabats interiors de fusta massissa, calefacció per gas natural, aire condicionat (fred-calent).
Alta qualitat de la zona gràcies a la proximitat a qualsevol servei (transport, supermercats, clíniques) i amb una orientació est-oest que aprofita tota la llum del vespre.
No esperi i truqui per fer-li una visita!
REF: 27837
#ref:27837
última modificación
Distribución
- 3 habitaciones
- Superficie 107 m2
- 1 Baño
Características generales
- Plaza parking
- Sin aire acondicionado
- Año construcción 1981
Equipamiento comunitario
- Sin ascensor
Galería
Ubicación
Sant Narcis
