Favorito y comentario
Piso 2 terrasses, 4 habitacions, ascensor privat, 2 places de pàrquing i traster en Terrassa
Características principales
- 117 m2
- 4 hab.
- 2 baños
- 3.248 €/m2
Información detallada
2 TERRASSES, 4 HABITACIONS, ASCENSOR PRIVAT, 2 PLACES DE PÀRQUING I TRASTER
RA1459 PIS EN EXCLUSIVA DE ROGER ALBERT Real Estate –ASCENSOR PRIVAT – 2 TERRASSES – 4 HABITACIONS AMB SORTIDA A TERRASSA – 2 BANYS – 2 PÀRQUINGS – TRASTER – FINCA DE NOMÉS 4 VEÏNS.
Viu al cor de Terrassa, a la mítica Rambla d’Ègara, en un pis que ofereix una combinació única d’espai, llum i exclusivitat. Una ubicació immillorable, a tocar de tot: comerços, serveis, restaurants, l’Estació dels Catalans i tota la vida del centre. Aquí, cada dia es viu amb comoditat i estil.
Aquest habitatge és una oportunitat difícil de trobar: gran, lluminós, amb terrasses a totes les estances i amb detalls que marquen la diferència. La finca, amb només quatre veïns, ofereix tranquil·litat i privacitat, i la joia de la corona és l’ascensor privat que et deixa directament al rebedor del pis. Un autèntic luxe al centre de la ciutat.
HABITATGE
-Ascensor amb entrada directa al rebedor del pis.
-Sala d’estar/menjador amb sortida directa a una terrassa.
Terrassa amb vistes fantàstiques.
-Cuina independent amb sortida a terrassa.
-Habitació principal amb armari encastat i sortida a terrassa.
-Habitació amb sortida a terrassa.
Terrassa amb vistes obertes
-Bany.
-Habitació amb sortida a terrassa.
-Habitació amb bany i sortida a terrassa.
-2 Places de pàrquing i Traster.
Finca exclusiva de només quatre veïns.
T’AGRADARÀ SABER...
Aquest pis és una d’aquelles oportunitats úniques que gairebé mai surten al mercat: ampli, amb llum a totes les estances, amb múltiples sortides a l’exterior i amb un confort difícil de trobar al centre de Terrassa.
Les terrasses a cada habitació creen una sensació d’espai i llibertat que enamora, ideal per esmorzar, menjar o relaxar-te a l’aire lliure en ple centre de Terrassa i l’ascensor privat és un detall que aporta privacitat, comoditat i un toc de distinció.
Que dir de les 4 habitacions, totes amb sortida directa a terrassa, aportant llum, amplitud i una sensació de benestar única a cada espai.
A més, compta amb dues places de pàrquing que aporten una comoditat extra immillorable al centre de Terrassa.
La ubicació és senzillament perfecta: sortir de casa i tenir-ho tot a pocs passos fa que el dia a dia sigui pràctic, còmode i molt més agradable.
Rambla d’Ègara – Centre de Terrassa
Una llar única, exclusiva i plena de llum, al punt neuràlgic de la ciutat.
Contacta amb nosaltres i vine a descobrir el luxe de viure aquí.
última modificación
Distribución
- 4 habitaciones
- Superficie 117 m2
- Terraza 20 m2
- 2 Baños
- Cocina tipo office
- Trastero
Características generales
- Calefacción
- Plaza parking
- Aire acondicionado
- Planta número 2
- Año construcción 1993
- Cerca de transporte público
Equipamiento comunitario
- Ascensor